"Ruangan dimana saya akan share kepada anda segala ilmu yang saya anda tentang cara membuat blog secara online sampai blog anda nampak best!!"

Thursday 2 August 2012

Selamat datang ke 'Cara Membuat Blog 2U'

Selamat sejahtera semuanya. Sebagai perkenalan, eloklah saya memperkenalkan diri saya, Syaizzal Yunus atau lebih dikenali sebagai Izz. Mulai hari ni, Izz akan menjadi korang punya tutor lah ye dalam susah payah perit getir korang nak membuat blog  biar agak-agak boleh jadi best blog of the year, ye tak?

Ok sebelum saya akhirnya berjaya  siap buat blog ni, saya sebenarnya sudah berpengalaman membikin berpuluh-puluh blog atau dengan kata lain, saya dah agak familiar dalam dunia blog. Tapi pasal code-code blog yang expert and professional tu saya tak tau sangat sebab konsep saya dalam membuat blog adalah the simpler the better. yang penting blog tu tak berat nak loading, senang  sikit kita nak online lawat blog kan?

Ahah nampaknya saya kena berhenti sebelum page ni berlanjutan hingga 2-3 muka surat. Hihi. So, anda hanya perlu yakin dengan saya, yakin dengan diri sendiri. Setiap orang ada daya kreativiti masing-masing. Akhir kata, jumpa lagi dalam minggu & waktu yang tak sama dalam cara membuat blog paling best dalam Malaysia ni *gurau je*. 

Salam.

No comments: